Pokhara

2 mei 2010 - Pokhara, Nepal

Zondag 02.05.2010

Vroeg opgestaan. Op het dakterras kun je de bergtoppen van de Annapunra en fish tail goed zien. Mooi uitzicht. Nadien verder slapen.

Na ontbijt gewandeld naar Tibetaans vluchtelingenkamp echter de winkeltjes waren ivm protestacties gesloten. Verder gewandeld richting Kristie, een dorpje. Bij het water van de Seti River gebleven en genoten van een buffel en zijn vrouwtje die een aangenaam bad namen id rivier. Het is inmiddels 24 graden.

Teruggelopen en nu op weg naar Power House, waar de machinens nog altijd draaien en waar de Seti rivier een grote kloof heeft gemaakt. Uitzicht fenomenaal, echter om er te komen moet je 320 traptreden naar beneden. Veel jonge lui aan het zwemmen. Een helepoos gebleven en genoten van de prachtige natuur.

Ja.. toen was het tijd voor 320 treden omhoog. Appeltje eitje toch? Mooi niet! Na veelinspanning teruggelopen naar het hotel. Neergeploft op de stoel en mijlaten verwennen door mijn nieuwe moeder (Aama)

Douchen en kamerinspectie gehouden. Hoop dat de bussen morgen rijden voor bezoek aan de andere meren: Begnas tal en Rupa tal.

Foto's volgen als ik in Thamel ben bij Binod. Die weet hoe ik de foto's moet verkleinen.

1. Taco:
    4 mei 2010
    Ja, de sfeer is formidabel, of er nu acties zijn of niet. Ik merk dat je geniet (ook van de blaren). En dan is er Aama...
    We wachten met smart op de foto's en anders zien we ze vast bij terugkomst.