Delhi

31 maart 2010 - Delhi, India

Woensdag 31.03.2010

Wakker in Delhi. Vogels fluiten/ auto's toeteren en 2 blaffende honden die meer dood dan levend ogen.

Ontbijt:

Indian Breakfast voor de som van 100 van die kromme dingen, hetgeen uitkomt op 1 euro 60.

09.00 vertrokken met de taxi richting airport, een betere auto met airco. Gelukkig want het was reeds 30 graden.

Aardige mensen en militairen die duidelijk aanwezig waren met geweren en honden.

Inchecken ging goed; geen cent betaald!

13.00 uur: instappen in een busje naar het vliegtuig, richting Kathmandu. Het opstijgen duurde erg lang.

Ding - Dong: er zijn nog 8 wachtenden voor u.... waar blijft dat gezellig (ahum) deuntje?

16.25 uur: Aankomst airport.

Aardige mensen en douane.

Koffers pakken en Rajesh zoeken.

Rajesh stond met een bordje van CDN (= organisatie) te wachten.

Leuke man, heel warm en ja..... we hebben zelfs Pearly, Pearly geknuffeld. Ik werd meteen omgedoopt tot zijn zus.

Als je bij ons in het gezin komt, ben je 1 van ons en geen gast. Zo lief. Door het vele praten in de auto, vergat hij de afslag en kwamen wij in eer grote opstopping hetgeen 10 x erger is dan bij ons. Believe me!

18.30 uur: Aankomst guesthouse.

Leuke optrek. De andere vrijwillegers waren er ook. Een echtpaar uit de VS, Candle en Jacob. Zij zullen Engelse les geven. Liz uit Australië zal behalve Engels ook wiskunde les geven.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hr.H.Cerneüs:
    3 april 2010
    Pearl een heel leuk verslag, ik weet niet of je nog opreis bent, wanneer wel, dan wensen wij jou nog een mooie voortzetting. Wij hebben inmiddels onze vijftig jarige trouwjubeleum gevierd.
    Dat was afgelopen 24 maart 2010. ^Het was geweldig.
    Oke, lieve groeten van Ank en Henk, Purmerend.
  2. Roxana:
    Hee Mam

Wat leuk zeg nieuwe familie erbij :D
    Blij dat je reis goed verlopen is en dat je goed bent aangekomen.
    Even het volgende verhaal lezen
  3. trix:
    3 april 2010
    in een dag 3 berichten. Leuk. Ik heb pas een bericht gelezen ga nu de volgende twee lezen. Wat zal het allemaal spannend zijn. Ik denk aan je.
    ik ben niet meer bij je geweestwant Ad heeft een hart infarct gekrgen. Is gedotterd in de VU en ben met de kinderen bezig geweest. Gaat wel nu maar moet wel in het ziekenhuis Purmerend blijven om te revalideren. Was tijdens het klussen bij Esther gebeurt.
    ik zal deze week kijken om de spullen op te sturen.
    Liefs Trix
  4. Roxana: