Introductie

28 januari 2010 - Purmerend, Nederland

18.04.2010/ 24.01.2010

Ik ben weer een stapje verder in de voorbereidingen.  De KLM heeft geen toestemming gegeven voor vrijgave van de bagage op de heenreis. Jammer, maar ik ga toch proberen zoveel mogelijk medische spullen mee te nemen.

Morgen de eerste van in totaal 3 rabiës vaccinaties.

Verder is het hotel in Delhi ook rond, dankzij de goede zorgen van mijn reisbureau Holcar Travel in Amsterdam.

Het introductieprogramma (start 06.04.2010) in Nepal ziet er als volgt uit:

Culturele/ maatschappelijke aspecten van Nepal

De gewoontes, do’s en dont’s

Relegie & festivals

Meditatie

Yoga

Culturele excursies

Een dag raften ter afsluiting.

5 weken vrijwilligerswerk (start 13.04.2010)

De laatste informatie betreft die van het gastgezin en van de werkzaamheden op het project; ben benieuwd.  Ik heb begrepen dat er bij aankomst reeds vijf vrijwilligers in het guesthouse zullen zijn. Wie het zijn en op welk project ze zullen zijn is mij nog niet bekend. Spannend dus, maar ook leuk. Het geeft mij niet meteen een soort “REMIE” gevoel.

1. trix:
    28 januari 2010
    heb je nog medische spullen nodig enzo ja wat kun jeen mag je meenemen? Heb je veel ruimte?
    Kus Trix
  2. Gladys ismail:
    29 januari 2010
    spannend hoor.
    welke inentingen heb je zoal nodig?
    tang boeng
    gladys
  3. Roxana:
    29 januari 2010
    Hey Mam,

Klinkt goed! Maar verblijf je nu bij een Nepalees gezin of heeft de organisatie speciaal voor jullie een guesthouse?

Het Hotel in Delhi ziet er erg kleurrijk uit, leuk!

En oh ja ik heb nog die Gentse leesbril he als je die ook mee wilt. Misschien krijgt een verloren bril dan toch nog een toekomst :D

Nou dahhaag avontuurlijke moeder
    xxxxxxxxx
  4. Gladys ismail:
    8 maart 2010
    he pearl,
    ik vertrek ook de 30ste naar new dehli.
    we maken een tussenlanding in Vienna.
    jij ook? zo ja, dan reizen we samen.
    tang boeng en ik hoor je,
    gladys