@zenuwachtig

5 december 2014 - Purmerend, Nederland

Hoezo??? ik ga nu voor de derde keer....

Toch blijft het spannend. Heb ik alle lopende zaken op het werk goed overgedragen? en de kinderen en familie.... de eerste keer niet samen met de feestdagen...maar wel heel bijzonder samen met andere families in een heel andere cultuur. Er wordt daar uiteraard geen Kerstmis gevierd.. oud jaar wel en hun nieuw jaar begint 15 April 2015. De jaartelling is anders.. ze zijn daar reeds in het jaar 2071.

Voor oudjaar heb ik bedacht poffertjes te bakken met de kinderen uit beide families. Poffertjes mix mee.. nee wacht.. kan dat wel. Poeder.. wit...douane.... Ik zie het helemaal voor mij. Dus.. even de douane van Schiphol bellen die mij door verwees naar de vliegmaatschappij Turkish Airlines. Rrrrrrrrrrrrring.. ik uitleggen en de mevrouw schoot in de lach, maar kon mijn vraag wel begrijpen. Systeem werd uitgelegd en ik kon met een gerust hart de mix inpakken. Het wordt vast heel gezellig.

1. Taco:
    Hi Pearl,

Ik ben erg benieuwd hoe het je zal vergaan.
    En... jaloers op de spannende tijd die je tegemoet gaat.
    Heel veel plezier! Dat zul je zeker hebben.

Groeten van een andere zenuwlijder,
    Taco
  2. Janneke:
    5 december 2014
    Ik wens je een prachtige tijd. Fijn dat je je liefde gaat delen met andere mensen. Geniet!
  3. Janneke:
  4. Chantal:
    5 december 2014
    Haha gek mens met je witte poeder!!!Zeg er wel bij dat het door de coke test in Amsterdam heen is gekomen. Maar 2071??? Dan ben je in ene 57 jaar ouder! Wel een heerlijk gevoel als je dan weer terug bent.Wat ben je dan in ene jong.Back to the future x chantal
  5. Brigit Stam:
    Lieve Pearl,

Heel veel plezier met je reis. We zien uit naar je verhalen.

Liefs Joost Brigit en Joyce
  6. Chicka:
    5 december 2014
    Het aftellen is begonnen Pearl.
    Wens je alvast een hele goede, voorspoedige reis en vooral een prachtige, onvergetelijke reis daar! Ik ga weer genieten van je belevenissen.
  7. Annemiek:
    6 december 2014
    Meis jij gaat daar een top tijd krijgen! Je gaat genieten van de gemoedelijkheid daar en de rust van die lieve mensen! "Knuffel mensjes" zijn het! Lieverd geniet ze en laat ons weer meegenieten van jou avonturen! Maak veel foto's! Xxx
  8. Frouke:
    6 december 2014
    Natuurlijk heb je alles goed over gedragen op werk en iedereen gunt jou een heerlijke vakantie in het prachtige Nepal! Genieten hè, voor tien. Knufs
  9. Frouke:
  10. Inge en Wim:
    6 december 2014
    Pearl, jou kennende weet ik zeker dat de overdracht van patienten dossiers goed is verlopen. Tja dat witte poeder is een risico factor...
    gelukkig ga je met een Turkse maatschappij vliegen!! Wij wensen jou een veilige vliegreis en heel veel plezier. Liefs Inge en Wim
  11. Katenka:
    7 december 2014
    Hi Pearl,

Blij te horen dat het gelukt is met je witte poeder. Veel plezier tijdens de feestdagen aldaar en ik zal aan je denken.
    Liefs, Katenka
  12. Deborah:
    8 december 2014
    Hele goede reis, geniet er maar lekker van! Zoals ik eerder al zei: er komen nog genoeg Kerstmissen met de familie hier, ga nu maar eerst naar je tweede familie! Xxx
  13. Rob:
    8 december 2014
    Een hele goede reis en veel plezier gewenst Pearl. Wat zalig dat je weer naar Nepal kunt. Doe ze de groeten daar! Rob
  14. Marije:
    9 december 2014
    Lieve Pearl,

Wat leuk en spannend dat je weer op reis gaat.
    Ik wens je een hele leuke tijd.
  15. Je dochter:
    10 december 2014
    Hoi Mam
  16. Margôt:
    11 december 2014
    Lieve Pearl,
    ben je al een beetje geacclimatiseerd? Heel mooie tijd gewenst!
    ps
    veel mooie foto's maken hé, dan reserveer ik vast een 'dinsdagochtend' : )